Leolux kiest Canday voor herpositionering

Het puur Nederlandse merk Leolux heeft Canday gekozen voor haar nieuwe propositie en uitstraling

Leolux is al acht decennia lang een sterk Nederlandse merk. Mede ingegeven door de ontwikkeling op het gebied van digitale communicatie, maar zeker ook om het merk weer een extra boost te geven, is Canday gevraagd het merk te herpositioneren. Hierbij is gekeken naar zowel de merk belofte als de merk identiteit en cross mediale activatie.

Over Leolux

Leolux is een familiebedrijf, gevestigd in Venlo, dat ambacht en hightech combineert in meubels.

Hun missie is “zitten aangenaam maken” en dat doen ze met een ambachtelijke afwerking die uitdaagt door zijn vorm en een binnenzijde die is vervaardigd met innovatieve technieken en hoogwaardige materialen. Leolux vervaardigt authentieke producten waarin kennis en vakmanschap door experts worden samengebracht, op bestelling samengesteld voor pluriforme mensen met hun eigen afmetingen en smaak.

Leolux werkt samen met onafhankelijke en gerenommeerde designers die binnen hun visie bijdragen aan de missie van Leolux.

Over Canday

Canday ontwikkelt creatieve concepten voor interactieve merkcommunicatie. Canday ziet, grijpt en creëert elke dag kansen om de wereld van merken te vergroten. Opdrachtgevers zijn o.a.: Overtoom/Manutan, Dockwise, Energyst, Jumbo Supermarkten, Koninklijke Nederlandse Munt, Winkestraat.nl, Shoeby en Vogel's.