Apsbb wordt Canday

Vrijdag 21 juni jl. beleefde het in Heeswijk-Dinther gevestigde apsbb een bijzondere vijftiende verjaardag. Behalve het jubileum van apsbb werd namelijk ook de start van Canday gevierd. Een nieuw creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie. CEO & Founder John Lommers: ‘Het ging goed met apsbb, maar het was tijd voor de volgende stap.’

Apsbb heette voorheen APS (Association for Publicity Services), dat werd opgericht in 1998. Het bureau positioneerde zich de afgelopen jaren als ‘brand agency for the digital age’ en wist daarmee aansprekende merken aan zich te binden, zoals Jumbo Supermarkten, Koninklijke Nederlandse Munt, Energyst, Kluswebsite.nl, XXImo, Remeha, Vogel's, Winkelstraat.nl en het beursgenoteerde bedrijf Dockwise. Ceo John Lommers: ‘Ondanks de crisis ging het goed met apsbb. Maar we waren ervan overtuigd dat het nog beter kon. We waren klaar voor de volgende stap.’ Alle medewerkers en opdrachtgevers van apsbb zijn overgestapt naar Canday.

Interactie voor merken

Een volgende stap waar volgens Lommers ook een nieuwe naam bij paste: Canday. ‘Deze naam geeft heel goed onze mentaliteit én kwaliteit weer. Samen met opdrachtgevers zijn we in staat om elke dag kansen te zien, grijpen en creëren. Onze kracht is dat we merken met andere ogen naar hun mogelijkheden laten kijken. Elke dag weer.’ Onderstreept door het merkcredo Today is Canday.

Nieuwe opdrachtgever: Overtoom

Canday kwam direct met goed nieuws. Na een bureaucompetitie heeft Overtoom voor het nieuwe bureau gekozen. Overtoom is een merk dat bij veel Nederlanders nog bekend is van de commercials uit de jaren ’80 en de slogan: ‘Tuut-Tuut! Dat is snel! Dat lijkt Overtoom wel!’ Overtoom maakt deel uit van de internationale Manutan Group, Europese marktleider op de zakelijke postordermarkt.