Vijf nieuwe cliënten: Wij hebben niet stilgezeten!

We zijn alweer sinds 16 maart thuis aan het werken. Maar we hebben, letterijk en figuurlijk, niet stilgezeten. De afgelopen drie maanden zijn we keihard bezig geweest voor onze klanten! Maar dat niet alleen: we hebben er ook maar liefst 5 nieuwe klanten bij! Een aantal daarvan is hieronder uitgelicht.

Hornbach-Zwolle.jpg

New business #1. Nieuwe campagne HORNBACH

HORNBACH ondersteunt, helpt én lauwert graag extra die klanten die een passie voor vakwerk hebben. Het tonen, delen, verbeteren én bewijzen van hun klus-skills en hoe zij daarmee hun projecten goed tot een einde weten te brengen, verdient een podium. Want er is altijd iets te doen! Dat podium gaan we hen samen met geven. Hoe? Tja, dat houden we natuurlijk nog even geheim totdat de campagne live is . . . Dus hou je oren en ogen open. YippiejajaYippieYippieYeah!

ziengs2.jpg

New business #02: Ziengs. Optimaal gebruik maken van het momentum

Voor de schoenen formule Ziengs, hebben we in een campagne ontwikkeld die uniek inspeelt op het momentum. Want we weten dat als je het thuisblijven maanden lang volgehouden hebt, Zoomend met je collega’s en ’s avonds alle series van Netflix bingwatchend, ja dan snák je er naar dat favoriete paar schoenen dat je thuis droeg - of het nu een onflatteus paar sloffen/ sokken/ Crocs/ slippers/ oude sneakers is - in te ruilen voor iets nieuws! Tijd voor kekke, stoere, strakke, spiksplinternieuwe, modieuze stappers, dus!  Het creatieve idee? Dat houden we nog even voor ons, totdat het in de winkelstraten te zien is. Dus: stay tuned!

Favicon for ziengs.nl Ziengs de Schoenenwinkel voor het hele gezin! Shop online! | Ziengs.nl ziengs.nl
f0d420c2-926b-48c7-b253-e1616de3e1ac.png

New business #3: Geldshop. Wat Geldshop, Geldshop maakt.

Merkwaarde in de financiële sector is een gevoelig punt. De sector wordt er doorlopend van beticht niet transparant te zijn. Geloofwaardigheid ligt lastig en vertrouwen winnen en behouden is dan ook in communicatie de doorlopende dialoog. Deze markt kent ook nog eens talloze aanbieders, vaak onbekend voor de consument qua achtergrond of naamsbekendheid. Geldshop wil nu daarom graag hun autoriteit, meerwaarde en betrouwbaarheid duiden.

Ondertussen hebben we een mooie weg bewandeld en hebben we geleerd wat Geldshop - Geldshop maakt: dat Geldshop die (online) winkel is waar behulpzame collega’s klanten wegwijs maken in een groot aanbod aan financiële leenproducten die klanten financiële ruimte, meer vrijheid bieden. Ondertussen zijn we gebrieft op boodschappen die Geldshop wil delen en zijn we een TV campagne aan het creëren. Doelstelling is in juli al te gaan uitzenden. Binnenkort dus meer!

Favicon for geldshop.nl Geld lenen " Laagste rente & Online Regelen geldshop.nl
8e65bd83-84df-47ac-b0b1-dcddab4088a1.png

New business #04: ROBBshop. Klaar voor een nieuwe positionering!

Tijdens het eerste gesprek gaf directeur/eigenaar Rob aan klaar te zijn voor een aangescherpte positionering en professionalisering van de website. Waren wij in staat een creatieve vertaling te maken van de boodschap: ‘‘De webshop voor iedereen die zijn huis slimmer wil maken’’. Robbshop weet als geen ander dat het slimmer maken van een huis moeilijk en complex voelt. En heeft als doel om dit voor iedereen toegankelijk, makkelijk en begrijpelijk te maken. Dit doen we door directe ingangen te geven voor de juiste oplossingen voor jouw specifieke behoefte/vraag in domotica.

Favicon for robbshop.nl ROBBshop | We ❤️ Smart robbshop.nl
Embargo-Image.jpg