Beter Bed presenteert de Beter Bed Favorieten: iedereen de beste nachtrust.

Today is Canday zet de favorieten van Beter Bed in de spotlight middels een omni-channel campagne die vanaf vandaag live is.

Maar liefst een kwart van alle Nederlanders geeft aan met slaapproblemen te kampen. Aanleiding genoeg voor Beter Bed om haar 16 allerbeste slaapproducten extra onder de aandacht te brengen middels een omnichannel marketingcampagne, bedacht in samenwerking met het bureau van Beter Bed; Today is Canday. De campagne zet de door Beter Bed klanten best beoordeelde producten onder één herkenbare noemer in de spotlights; de Beter Bed Favorieten. Deze 16 Favorieten stellen iedereen in staat thuis een optimale slaapbeleving te creëren. Tevens hebben deze items de beste levertijd én de beste prijs, om drempels naar een fijne nachtrust zoveel mogelijk weg te nemen.

Beter Bed Favorieten (15 sec)
  • VIDEO
Beter Bed Favorieten '3D Kussen' (10 sec)
  • VIDEO
Beter Bed Favorieten 'Pocket gel' (10 sec)
  • VIDEO

Beter Bed streeft naar de beste nachtrust voor iedereen.

De cijfers liegen er niet om. Zo’n 2,9 miljoen mensen hadden vorig jaar last van slaapproblemen, zo blijkt uit de CBS gezondheidsenquête over dit heikel onderwerp. Terwijl een goede nachtrust juist essentieel is om dagelijks goed te kunnen functioneren. Beter Bed, al meer dan 35 jaar expert in slapen, streeft er middels haar Favorieten naar om goed slapen en een nog betere nachtrust voor iedereen bereikbaar te maken. De rol van Beter Bed als slaapexpert wordt overigens massaal erkend door winkelend Nederland: voor de vierde keer op rij is Beter Bed dit jaar wederom tot Beste Winkelketen in de categorie Slapen bekroond.

Waardevolle klantervaringen: dé basis van alle Beter Bed Favorieten.

Door het gedetailleerd monitoren van klantervaringen, hier goed lering uit te trekken én door de opgedane kennis om te zetten in geweldige producten, weet slaapexpert Beter Bed als geen ander wat een goede nachtrust zoal nodig heeft. ‘Het zou heel erg zonde zijn om niets te doen met al deze waardevolle kennis’, aldus Beter Bed. ‘Daarom ontwikkelen en presenteren we nu onze Beter Bed Favorieten: producten die herhaaldelijk getest én doorgetest zijn om uiteindelijk aan ieder zijn of haar verwachtingen te kunnen voldoen, daar waar het een fijne nachtrust betreft.’

Toewijding van Beter Bed betaalt zich uit in hoge kwaliteit voor iedereen.

De jarenlange toewijding die achter het succes van de Beter Bed Favorieten zit, bewijst dat de beddenwinkel ondertussen haar unieke, relevante plaats echt heeft verdiend binnen de markt. Deze range van 16 producten is overigens kenmerkend voor de hoge kwaliteit van het gehele assortiment, waarin zowel de categorieën bedden, boxsprings, matrassen en bedtextiel zijn vertegenwoordigd. Een mooi en breed assortiment dat goed laat zien waar Beter Bed voor staat. Het is ‘t bedrijf duidelijk menens het grote, positieve verschil te maken voor een fijne nachtrust en dat bereikbaar te maken voor iedereen die daar naar verlangt.

Over Beter Bed:

Beter Bed is al ruim 35 jaar de expert in slapen. Het beursgenoteerde bedrijf combineert een uitgebreid, innovatief en slim gepositioneerd assortiment aan merken en kwaliteitsproducten, met scherpe prijzen en verregaande service. Beter bed beschouwt de medewerkers als het grootste succes van de formule. Die weten als geen ander wat goede rust en de beste slaapbeleving voor mensen betekent. En zijn pas echt tevreden als klanten dat ook zijn. De collectie is verkrijgbaar in ruim 100 winkels in Nederland en België en via www.beterbed.nl en www.beterbed.be