elho kiest voor Canday

Na een uitgebreide bureau oriëntatie heeft elho voor Canday gekozen voor haar nieuwe positionering.

De afgelopen periode heeft elho de eerste stappen gezet in een belangrijke transitie. De organisatie is zichzelf aan het doorontwikkelen en wil groeien van een marktgedreven naar een purpose gedreven speler. Niet gedwongen, om te overleven, of omdat de markt erom roept, maar uit eigen geloof dat een organisatie van nu niet meer alleen bestaat om winst te maken en meer kan betekenen voor de wereld om ons heen. Canday is gevraagd de purpose te vertalen in een sterk merk, relevant voor de mensen van morgen.

Over elho

elho is een familiebedrijf dat Europees marktleider is in de beste kwaliteit kunststof bloempotten met een neus voor design, kleuren en duurzame ontwikkeling. Een voorloper in haar soort. Van oorsprong is elho een marktgeoriënteerde organisatie; de beslissing en aankoop zijn op dit moment afhankelijk van de retailpartners van elho. De ervaring van consument is daarmee bijna geheel afhankelijk van de ruimte die retailers aan de producten geven, waarbij de pot-plant combinatieverkoop zeer relevant blijft. Dit gaat de komende jaren een omslag krijgen. De opdracht voor Canday is het tot leven brengen van de purpose van elho en deze relevant te maken voor consumenten. Dat betekent eerder, duidelijker en relevanter aanwezig zijn en positie claimen in de gehele consumer journey. Onafhankelijk van kanaal, moment en product. Canday’s ambitie voor elho is een people’s brand te worden, gedreven door consumer relevancy en gevormd door positieve associaties rondom groen in je habitat zonder retail uit het oog te verliezen.

Over Canday

Canday is een creatief bureau dat concepten voor merken en campagnes ontwikkelt. Canday ziet, grijpt en creëert elke dag kansen om de wereld van merken te vergroten. Opdrachtgevers zijn o.a.: Kwantum, Look-O-Look, FloraHolland, Profile Car & Tyreservice, Stichting Voedingscentrum Nederland, Velthuis Kliniek, Kenneth Smit en Koninklijke Nederlandse Munt.

Neem voor meer informatie over dit bericht contact op met Client Services Director Natascha van den Ende (06-22486915, natascha.vandenende@canday.com). Kijk voor een nadere kennismaking met Canday op Canday.com.