Van Gils gelukkige winnaar van de Canday Creative Challenge.

De cheque t.w.v. € 100.000 werd 15 september jl. uitgereikt tijdens Adfo Live.

Op 15 september jl. werd, tijdens Adfo Live, de winnaar van de Canday Creative Challenge bekend gemaakt. Uit de verschillende inzendingen kwam Van Gils als winnaar naar boven. Zij zonden een briefing in voor een cross mediale campagne rondom hun sponsorship van het Nederlands elftal. “De Van Gils briefing biedt ons een mooie uitdaging, waarin een cross-mediale aanpak goed tot z’n recht komt. Niet alleen omdat het effect van sponsoring een veelbesproken thema is, maar ook omdat het onzeker is of we überhaupt naar het EK gaan”, aldus Natascha van den Ende, Client Services Director van Canday. De Creative Challenge is ontstaan vanuit de gedachte om de pitchdrift van merken eens om te draaien en merken op het bureau te laten pitchen. Er kwamen veel positieve reacties, ook van merken die het een leuk initiatief vonden, maar niet meededen uit sympathie voor hun eigen bureau. “Gelukkig zien we toch nog veel loyaliteit van merken t.a.v. hun bureau, dit is een goed teken voor de branche”, aldus Van den Ende. De prijs t.w.v. € 100.000 bestaat uit concepturen van Canday, media advies van Blue Field Agency en productie van Lukkien. Ruben Fust, marketing en e-commerce manager bij Van Gils, was totaal verrast. ”We zijn erg blij met deze prijs. Over de inhoud van briefing kan ik nog even niks zeggen, dit moet nog even een verrassing blijven”.

Van Gils, dutch tailors since 1948

Van Gils is opgericht in 1948 en staat bekend om zijn rijke historie en vakmanschap. De gedachte van Van Gils is dat je als man altijd het beste uit het leven moet halen en dat de juiste kleding daarbij helpt. Ieder product in de Van Gils collectie vertelt zijn eigen verhaal en valt op door de rijke materialen, verrassende detaillering en de perfecte pasvorm. Van Gils is partner van de KNVB. Verder ontwerpt en distribueert van Gils in samenwerking met Humberto Tan de premium collectie "Humberto tailored by Van Gils".

Canday

Canday is een creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie. Zij ontwikkelt creatieve concepten voor merken en campagnes, samen met een aantal sterke, onafhankelijke partners zoals Lukkien en BlueField Agency. Canday ziet, grijpt en creëert elke dag kansen om de wereld van merken te vergroten. Opdrachtgevers zijn o.a.: Kwantum, Perfetti van Melle, Heesen Yachts, Velthuis Kliniek, Manutan, Energyst, Jumbo Supermarkten, Winkelstraat.nl, Koninklijke Nederlandse Munt en Vogel's.

Neem voor meer informatie over dit bericht contact op met Natascha van den Ende (06-22486915, natascha.vandenende@canday.com). Kijk voor een nadere kennismaking met dit bureau op Canday.com.